Intereuropa – Podrška prodaji za 5!

Za vodeću logističku tvrtku u Hrvatskoj i regiji, Perpetuum Mobile je osmislio i razvio Intereuropa 5P - sustav za praćenje i analizu prodaje te upravljanje odnosima s kupcima, ponudama i poslovnom dokumentacijom.

Klijent
Intereuropa logističke usluge d.o.o.
Cilj

Implementacijom portala za praćenje prodajnih i post-prodajnih aktivnosti zaokružiti rješenje za upravljanje odnosa s kupcima, te time dodatno centralizirati, sistematizirati i pojednostavniti cijeli proces u pružanju logističkih usluga.

Rješenje

Umjesto da investiraju u skup specijalizirani softver, Perpetuum je predložio izradu sustava temeljenog na SharePoint tehnologiji, alatima i aplikacijama kojima je Intereuropa već otprije raspolagala. Osmišljeno je Intereuropa 5P poslovno rješenje za upravljanje odnosima s kupcima koje se temelji na Microsoftovoj SharePoint platformi za izradu intranetskih i kolaboracijskih sustava te aplikacija za upravljanje sadržajima, dokumentima i poslovnom inteligencijom. Intereuropa 5P – sustav je za praćenje i analizu prodaje te upravljanje odnosima s kupcima, ponudama i poslovnom dokumentacijom. Njime se na jednostavan način kreiraju ponude koje se zatim prate po određenim parametrima i bilježe aktivnosti s kupcima. Sustav koristi središnju bazu podataka u kojoj je ključni zapis kupac, a koji sadrži sve ključne podatke koji su neophodni za poslovanje. Napravljen je u obliku intranetskog portala koji služi za praćenje prodajnih i post-prodajnih aktivnosti. Također, razvijeni su i programski moduli koji povezuju poslovanje i odnose s kupcima te automatiziraju temeljne procese.

Testimonial

Tijekom projekta bili smo iznimno interaktivni te se više puta tjedno nalazili kako bi raspravili specifičnosti sustava i osvijestili realne potrebe koje pred njega postavljamo. Što se tiče Intereurope 5P korist je neupitna. Efikasniji smo i bolje pratimo ono što radimo – kome smo i koliko ponuda poslali, kada, na koji naš produkt se ponuda odnosi , status ponuda se prati , reagira se na ponude koje duže vrijeme imaju status poslano, evidentiraju se aktivnosti vezane uz pojedinog kupca , na jednom mjestu imamo sve dokumente vezane uz pojedinog kupca, pratimo aktivnosti naših zaposlenika vezanih uz prodaju i post prodaju. Za pripremu izvještaja prema vlasnicima više nije potrebno veliko informatičko znanje i utrošak vremena već se oni dobivaju u svega nekoliko trenutaka . Velika prednost programa je da je vrlo jednostavan za korištenje i većina djelatnika usvojila ga nakog školovanja od svega nekoliko sati. Pohvala Perpetuumu.

Duško Jauk-Zamjenik predsjednice uprave Intereurope d.o.o. i vođa projekta 5P