6 pitanja koja postavljamo klijentu prije razvoja novog weba

Perpetuum Mobile izrada web stranica

Proces redizajna ili izrade nove web stranice u pravilu je složen posao koji podrazumijeva dobru pripremu i planiranje kako bi se cjelokupni projekt kvalitetno realizirao. Naravno, tim Perpetuumovih stručnjaka uvijek je spreman za sve digitalne izazove, ali od neopisive važnosti u procesu kreiranja novoga web odredišta su i informacije koje dobivamo od samoga klijenta, pogotovo u početnoj fazi projekta.

Drugim riječima, prije nego što “zasučemo rukave” moramo dobro znati koji su ciljevi i motivacija klijenta vezano uz njegov digitalni nastup, koja je njegova publika, koje poruke želi poslati web stranicom, kako želi komunicirati sadržaj i još ponešto.

Kako bismo vam dočarali svu važnost informacija i inputa prilikom razvoja novoga weba, izdvajamo ključna pitanja (i potpitanja) koja uvijek postavljamo svakome klijentu koji uz našu pomoć želi unaprijediti, redizajnirati ili restrukturirati svoju internetsku stranicu. Ovo su samo neka od njih:

1. Koji je najvažniji poslovni cilj projekta restrukturiranja vašeg postojećeg weba i što želite postići novim projektom?

Ciljevi nove web stranice su ključni za razumijevanje projekta. Jednostavniji dolazak do informacija, bolja prodaja, responzivnost weba... - sve se podređuje zadanim ciljevima.

2. Navedite nekoliko tipova posjetitelja vašeg weba i objasnite što im želite prenijeti!

S jasno definiranom ciljanom publikom i razvojnom timu je jasnije u kojem je smjeru potrebno razvijati novu web stranicu. Važno je, naravno, precizno je odrediti.

3. Kakav dojam i kakve emocije želite izazvati kod posjetitelja vašega weba?

Odabir boja, ton glasa, fotografije i svi ostali elementi kao cjelina stvorit će kod posjetitelja određenu emociju. Vi ćete nam reći koju, a mi je realizirati,

4. Kakvu poruku želite prenijeti posjetiteljima i što bi oni trebali zapamtiti nakon što odu?

Iz četvrtog pitanja je jasno da je vaša publika najvažnija i da je svaki komadić koda usmjeren prema njoj. Web stranica je najčešće prvi doticaj kupca s vama.

5. Koja je uloga weba u Vašim ukupnim komunikacijskim aktivnostima?

Web stranice danas su temelj digitalnog nastupa. Uz razgranatu mrežu aktivnosti na društvenim mrežama i content-marketing ona je i dalje centar prema kojem sve ide.

6. Postoji li način mjerenja kojom želite mjeriti uspješnost realizacije cilja?

Uz vaše metrike, preporučit ćemo svoje. U današnje vrijeme i uz jako dobro razvijene alata poput Google Analyticsa, nema razloga da precizno ne pratite sve što želite.